تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی برترین بازیکنان این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

به گزارش ایرنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز به صورت رسمی با برگزاری ۶ بازی آغاز خواهد شد. در دیدار افتتاحیه‌ای این رقابت‌ها نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف تیم مومبای هندوستان خواهد رفت.

این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با رنگ بویی متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های قبل برگزار خواهد شد چرا که ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان همچون، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسل بروزویچ، آیرمیک لاپورت، نیمار، روبن نوس، میلینکوویچ ساویچ، کریم بنزما، فابینیو، انگولو کانته، فیلیپ کوتینیو، میرالم پیانیچ،‌ پاکو آلکاسر و مروان فلینی در این دروه از رقابت‌ها حضور دارند و همین موضوع سبب شده تا علاقه‌مندان به فوتبال در جهان نگاه ویژه‌ای به این دوره از رقابت‌ها داشته باشند.

از همین رو سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی ستاره‌های تاثیر گذار در این دوره از رقابت‌ها پرداخته است که در بخشی از این گزارش به معرفی وحید امیری کاپیتان پرسپولیسی‌ها و شهریار مغانلو مهاجم ملی‌پوش سپاهانی‌ها در کنار رونالدو، نیمار، بنزما، اکرم عفیف و فیلیپ کوتینیو به عنوان ستاره این دوره از رقابت‌ها پرداخته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد وحید امیری نوشت: امیری یکی از با تجربه ترین بازیکنان در پرسپولیس است، وی یک چپ پا همه کاره برای این تیم است که در حال ورود به هفتمین فصل حضور خود در این باشگاه است. او یکی از ستاره‌های پرسپولیس در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ بود. او ۴۷ بازی در این رقابت ها انجام داده است که با ۱۰ گل نقش بزرگی در موفقیت پرسپولیس در این رقابت ها داشته است.

این سایت همچنین در خصوص شهریار مغانلو نیز نوشت: مهاجم ۲۸ ساله سپاهان از یک رکورد جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است. او تنها در ۱۱ بازی در این رقابت ها موفق به زدن هفت گل و ثبت یک پاس گل به نام خود شده است با وجود اینکه هرگز در مراحل حذفی بازی نکرده است. مغانلو اولین بازی خود را در این رقابت ها در سال ۲۰۲۱ با لباس پرسپولیس انجام داد.