تهران-ایرنا- مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان از راه اندازی سامانه رضایت سنجی از مراجعان و خدمت گیرندگان این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی روز سه شنبه گفت: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی به دنبال کسب و ارتقای رضایت مردم در حوزه های مختلف است؛ با توجه به اهمیت رضایت مردم از خدمات دریافتی، دفتر نظارت و ارزیابی سازمان فرایند رضایت سنجی را از ابتدای سال ۱۴۰۱ به صورت تلفنی آغاز کرد و با توجه به حجم بالای مخاطبان سازمان و لزوم اخذ نظر تعداد بیشتری از مراجعان و خدمت گیرندگان، به سوی سامانه ای شدن پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغده‌های رییس و مدیران سازمان، رضایتمندی دانشجویان و دانش آموختگان از خدمات دریافتی است، افزود: میزان رضایت مخاطبان سازمان از دو مسیر سنجش می شود. در مسیر اول، افراد پس از دریافت خدمت از سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد)، پیوند الکترونیکی رضایت سنجی را دریافت می کنند و می توانند نظر خود را بیان کنند، در مسیر دوم، افراد می توانند با مراجعه به وبگاه سازمان امور دانشجویان، از طریق بخش نظارت مردمی وارد صفحه رضایت سنجی شده و در این فرایند مشارکت کنند.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی ادامه داد: در این فرایند سنجش، میزان رضایت مردم از هر یک از خدمات سازمان و عوامل نارضایتی نیز شناسایی می شوند و نتایج به دست آمده در اختیار مدیران بخش های مختلف سازمان قرار می گیرد تا مدیران نیز با توجه به عوامل ایجاد نارضایتی، به اصلاح فرایندها و رویه های تولید کننده نارضایتی بپردازند.

دانشجویان و دانش آموختگان برای دسترسی به سامانه رضایت سنجی سازمان امور دانشجویان می‌توانند اینجا کلیک کنند.