رشت - ایرنا - سی و چهارمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز ازدواج و خانواده از امروز( سه‌شنبه) در رشت آغاز شد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص برپایی این دوره ملی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دوره به مدت ۲ روز به صورت حضوری و همچنین مجازی در گیلان ادامه می یابد.

فیروز عزت‌دوست افزود: در این دوره مدیران ۵۰ مرکز ازدواج و خانواده و روانشناسان حضور یافته‌اند و حدود ۶۰۰ نفر نیز از سراسر کشور به صورت مجازی در این دوره ملی دانش افزایی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: دوره یادشده ۱۶ ساعت است که ارتقاء سطح دانش مدیران، روانشناسان و همچنین بروز شدن اطلاعات آنان از مهمترین اهداف این دوره است تا اطلاعات روانشناختی در این محیط کارگاهی ارائه شود.

وی اضافه کرد: کارگاه روابط زوجین مبتنی بر درمان عقلانی، هیجانی و رفتاری امروز سه‌شنبه با حضور دکتر محسن مشکبید حقیقی استادیار دانشگاه غیرانتفاعی گیلان و کارگاه طرح‌واره درمانی روز چهارشنبه (فردا) با حضور دکتر قربانعلی یحیایی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گیلان تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان بیان کرد: مخاطبان حاضر در این دوره که به صورت حضوری و مجازی شرکت دارند، دارای مدارک کارشناسی ارشد به بالا هستند که از تجربه کار نیز برخوردار هستند.

عزت دوست به مراکز تخصصی ازدواج و خانواده در گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این استان ۱۸ مرکز تخصصی ازدواج و خانواده فعالیت دارند که در روز پایانی سی و چهارمین دوره ملی دانش افزایی، از مراکز مشاوره برتر گیلان تجلیل خواهد شد.