گرگان- ایرنا- مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: بر اساس خودارزیابی حوزه‌های مختلف استانداری در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما)، «استاندری گلستان» در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری‌های برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هانی محمدی شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه‌های اجرایی به منظور رصد و پایش میزان موفقیت استانداری‌ها در اجرای برنامه‌های ابلاغی، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج حاصله برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس سوابق موجود تاکنون چنین موفقیتی برای استانداری گلستان حاصل نشده و نتایج حاصل بالاترین سطح کسب شده در ارزیابی توسط استانداری گلستان و نشانه اهتمام استاندار گلستان در حسن اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی دارد.

محمدی ادامه داد: تردیدی نیست که موفقیت حاصل در سایه تلاش و همت تمامی کارمندان استانداری گلستان محقق شده و بیانگر این حقیقت است که کارکنان استانداری در مسیر خدمت جهادگرانه به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.