قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: جهاد تبیین در منویات مقام معظم رهبری نشان داد که فضای جهاد همانند دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در همایش سراسری "جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز" اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای کسانی است که همچنان وظیفه دفاع را برعهده دارند و باید این رسالت خود را با تمام توان دنبال کنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک وضعیت منحصر به فرد در تاریخ، کلمه حق و اعتلای حقوق انسانی به شکل واقعی و خداخواه را دنبال می کند و طبیعی است که این مولفه دشمنان زیادی نیز داشته باشد.

اعلایی با اشاره به اینکه دشمنان متاثر از شیطان همواره به دنبال آسیب زدن به جریان حق هستند، یادآور شد: جدال حق و باطل، جدالی همیشگی بوده و از بدو خلقت نیز وجود داشته و همیشه هم خواهد داشت، جبهه حق هم البته همواره در این مسیر به مدد الهی صاحب توفیقاتی نیز بوده و امیدواریم در زمان ظهور حضرت حجت (عج) زمینه نهایی برای پیروزی حق علیه باطل رقم بخورد.

استاندار قزوین با بیان اینکه در قالب تصمیم و گفتار بایستی در مسیر دفاع از نظام قدم برداریم، خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امروز جهاد تبیین را مطرح کرده اند به دنبال ادامه جهاد دوران دفاع مقدس می باشد و جهاد تبیین نیز نمادی است از اینکه فضای دفاع همچنان وجود دارد و ما باید با همان روحیه دوران دفاع مقدس امروز هم در این جهاد حضوری موثر داشته باشیم.

اعلایی اضافه کرد: به خواست و اراده مردم فضای اجرایی کشور در مسیری قرار گرفته که هدف آن تقویت آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از حق است و ابراز محبت رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد دولت و تایید رفتارهای دولت حاکی از آن است که دولت مسیر خوبی را شروع کرده و با قوت نیز ادامه خواهد یافت.