بوشهر_ ایرنا_ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: صداوسیمای مرکز بوشهر با تولیدات فاخر پیشتاز مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن رضایی نژاد روز چهارشنبه در نشست هماهنگی همایش فتح قله در صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان خود به میدان مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق رسانه آمده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال زوال و فروپاشی هستند، افزود: وحدت رویه و هم افزایی در جریان سازی در مبارزه با دشمنان در این جنگ شناختی بسیار حائز اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و برجسته رسانه ملی در جهاد تبیین و امید آفرینی ، عنوان کرد: خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان، رسانه ملی است و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست.

رضایی نژاد یادآور شد: همایش روایت فتح قله در روز سوم مهرماه با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه و مسئولین، مدیران و اصحاب رسانه استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این نشست گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت های رسانه ای خود به مقابله با هجمه های بی امان دشمنان انقلاب اسلامی می پردازد.

مهدی حیدری افزود: در این برهه حساس که دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای هویت زدایی از جوانان میهن عزیز ایران اسلامی معطوف داشته اند، رسانه ملی در استان با تمام قوا و اقدام جهادی به مبارزه با این هجمه ها خواهد پرداخت.

وی یادآور شد: تفکر بسیجی در فعالیت های جهادی همکاران ما در مجموعه صدا و سیمای مرکز بوشهر برای نشان دادن توانمندی ها و خدمات نظام به مردم استان نهادینه شده است.