زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برپایی ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه در سطح معابر و میادین شهری مرحله دوم جشن‎‌ عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد.

روح‌الله صالحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشن در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تامین مایحتاج هفت هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز پایگاه‌‎های کمیته امداد در سطح معابر و میادین دایر شده است، اظهار داشت: فردا نیز میعادگاه‌های نماز جمعه میزبان این جشن ملی و معنوی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: روز چهارم مهرماه نیز جشن عاطفه‌ها به میزبانی یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه برگزار خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های این نهاد همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اضافه کرد: ویزیت رایگان پزشکی مددجویان با همکاری هلال احمر و گروه‌های جهادی، تجلیل از حامیان ایثارگر همکار با این نهاد، بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در سطح استان، حضور گروه جهادی حاج عبدالله والی در مناطق محروم و کمک به مددجویان از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی ادامه داد: نشست بصیرتی و روشنگری، مسابقه فرهنگی، تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس امسال اجرا می‌‎شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲۸ هزار خانوار با جمعیت ۵۱ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که نیمی از آنها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.