زنجان - ایرنا - نیروهای مسلح آماده استان زنجان امروز /جمعه / ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همگام با سراسر کشور توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و شماری از مسوولان و اقشار مختلف مردم در بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنجان برگزار شد.

در این نمایش اقتدار، یگان های نمونه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی زنجان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نیروهای مسلح زنجان در این مراسم پرشور، بار دیگر با فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کرده و آمادگی رزمی و دفاعی بالای خود را برای حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح به حدی است که به متجاوزان و زورگویان هشدار می دهد هرگز به فکر حمله به سرزمین ایران که مرز شیردلان و دلاور مردان است نیفتند.

حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی زنجان نیز جلوه دیگری را به این مراسم داده است به طوری که، صحنه‌هایی زیبا و به یادماندنی از صلابت و توانایی این نیروها را پوشش داده و به ‌تصویر کشیدند.

این مراسم، نظم و انضباط، خاص داشت و همدلی، هماهنگی و انسجام نیروهای مسلح استان زنجان مثال زدنی بود و یقین حاصل شد که با داشتن چنین نیروهایی توانمند و جان برکف، دشمنان نظام اسلامی جرات تعرض به خاک کشورمان را نخواهند داشت.