زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با وجود تمامی فتنه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن، همواره پشتیبان ایران اسلامی بوده و مقابل سیاه نمایی‌های دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، افزود: دشمن سعی می کند هویت مردم ایران اسلامی را از بین ببرد و با ایجاد ناامیدی در میان مردم آنها را نسبت به نظام بدبین کند.

وی اضافه کرد: دشمنان با تمام توان خود اعتقادات و باورهای ما را نشانه گرفته اند و این مساله را می‌توان از نقشه‌ها و قرآن سوزی‌های آنها متوجه شد.

این مسوول با اشاره به هفته دفاع مقدس و آمادگی نیروهای مسلح، ادامه داد: نیروهای مسلح برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی آماده‌تر از هر زمانی هستند و با پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری اجازه هیچگونه تهدید و دست‌درازی را به ایران اسلامی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، کشور در حال سر و سامان گرفتن بود که جنگ هشت ساله به آن تحمیل شد، اظهار داشت: مردم در مشکلات پس از انقلاب و جنگ تحمیلی، کشور و رهبر را تنها نگذاشتند و برای حفظ آن در مقابل دنیا مقاومت و ایستادگی کردند.

به گفته این مسوول، هیچ قدرتی نمی تواند نیروی ایمان ملت ایران را تضعیف کند.