یزد - ایرنا - با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مردم و مسوولان یزد نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در مرکز این استان برپا شد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: جا دارد مردم را با برپایی نمایشگاه‌ها در جریان برکات نظام و انقلاب اسلامی قرار دهیم.

سردار محمدرضا نقدی از فعالیت مجموعه بسیج و سپاه یزد قدردانی کرد و گفت: یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین این است که مردم و جوانان در جریان جزییات مسائل انقلاب اسلامی قرار گیرند.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و بصیرتی موضوع مهمی است که توسط سپاه الغدیر یزد انجام شده و انتظار می رود در سطح کشوری نیز پیگیری و اقدام شود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با همکاری نواحی مختلف بسیج ادارات و نهادهای استان صورت گرفت.

سردار حسین زارع کمالی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۲ هزار برنامه شامل بخش‌های مختلف فرهنگی و حماسی در سطح استان یزد برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس یزد در ۲۰۰ غرفه در دهکده مقاومت پارک کوهستان برای یک هفته دایر و بازدید عموم مردم از آن آزاد است.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.