تهران- ایرنا- موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه های دفاع مقدس برگزار می‌کند. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق و دانش‌بنیان و باغ موزه‌ها، شناسایی استارتاپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تامین آنها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار اهداف این رویداد را شامل می‌شود.

مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری استارتاپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارتاپ‌های حوزه موزه داری و استارتاپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه، مخاطبان این رویداد را تشکیل می‌دهند که محورهای آن تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس است.

در این رویداد همچنین از بازی رومیزی جهانگرد نابغه رونمایی می‌شود.

برای ثبت‌نام کنندگان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و دانش بنیان، ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، همرسانی در یک نشست جمعی انجام خواهد شد.

این همرسانی روز پنجشنبه ۶ مهرماه در ساعت ۱۶در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی شرق، خیابان سرو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن قصر شیرین برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه های دفاع مقدس از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx۷ و یا شماره تماس: ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ صورت می‌گیرد.