اصفهان - ایرنا - بدمینتون‌باز اصفهانی تیم ملی گفت: ستارگان بدمینتون جهان در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور دارند، زیرا از ۱۰ ورزشکار برتر این رشته در دنیا، ۹ نفر از قاره کهن هستند.

یگانه کرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بدمینتون در کشورهای شرق آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد، بنابراین مصاف با آنان در بازی‌های آسیایی کار چندان راحتی نیست اما برای غلبه بر آنان مصمم هستیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال نشده‌اند، اما برای موفقیت در این رخداد ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم، اگرچه حریفان آسیایی و به خصوص شرق آسیا در جهان زبانزد هستند.

این بانوی بدمینتون‌باز با بیان اینکه برنامه کوتاه مدت تا بلند مدت برای ارتقای آمادگی و بهبود وضعیت فنی داشته است، ادامه داد: اگرچه بازی تدارکاتی در این مدت نداشتم، اما با روحیه در مسابقات حاضر خواهم شد.

کرمانی با اشاره به تمرینات جدی و هدفمند خود از اردیبهشت تاکنون، تصریح کرد: در روزهای اخیر نیز چند جلسه تمرینی در اصفهان با هدف ارائه بهترین عملکرد داشتم.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، از ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار ادامه خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران در ۳۴ رشته ورزشی در رقابت های آسیایی هانگژو حضور دارد.