هانگژو- ایرنا- سرپرست تیم ملی هندبال با بیان اینکه شانس مدال برای ما همچنان وجود دارد، گفت: تلاش می‌کنیم تا پرچم ایران را در این دوره از بازی‌ها به اهتزاز در آوریم. ‌

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، روح الله اکرمی‌نیا با بیان اینکه ژاپن در رشته هندبال یکی از بهترین‌های آسیاست تاکید کرد: این کشور در سال‌های اخیر سرمایه گذاری بسیاری کرده است. نکته قابل توجه در مورد هندبال ژاپن این است که در چند سال گذشته، جز در المپیک در رویدادهای دیگری شرکت نکرده و از سویی دیگر ورزشکاران خوبی را به استخدام درآورده است.

سرپرست تیم ملی هندبال یادآور شد: با تمامی این اوصاف، تیم هندبال ژاپن بسیار بهتر از ما، در این مسابقه ظاهر شد و برنده هم بود. بچه ها هم، همه تلاش خود را کردند اما اشتباهات فردی و نبود تعدادی از ورزشکاران اصلی باعث شد که این بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: به هرحال این دومین بازی ماست، امیدواریم در بازی بعدی برابر عربستان از گروه بالا بیاییم چراکه هنوز شانس مدال برای ایران در این دوره از بازی وجود دارد.

اکرمی‌نیا تاکید کرد: در بازی بعدی با حداکثر توان در برابر عربستان ظاهر خواهیم شد تا انشالله بتوانیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این رویداد به اهتزاز دربیاوریم.