زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارقان سیم کابل با کشف ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل در سطح شهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با تعقیب و گریز موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو با پلاک سرقتی را که بیش از ۵۰۰ متر سیم کابل سرقتی به همراه داشت کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در این عملیات ۲ سارق دستگیر شده و در بازجویی های تخصصی به ۳۰ فقره سرقت سیم کابل اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل داده شدند.


کشف روغن موتور فاقد مجوز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک هزار و ۵۵۳ لیتر روغن موتور فاقد مجوز در زنجان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسین بدری افزود: در پی کسب خبر مبنی بر حمل روغن موتور فاقد مجوز با یک دستگاه خودرو کامیونت پادرا مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در آزادراه تبریز- زنجان خودرو اعلامی را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در ادامه در بازرسی از این خودرو مقدار یک هزار و ۵۵۳ لیتر روغن موتور فاقد مجوز و فاقد ثبت سامانه کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش تقریبی روغن موتور قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است و پلیس نیز در مبارزه بی امان با قاچاقچیان تلاش خود را به کار بسته است تا توان تحرک را از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب کند.