یزد- ایرنا- کتاب «راه رفتنی»، آخرین اثر "رحیم میرعظیم" روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدای شهرستان ابرکوه یزد در امامزادگان سید احمد و سید محمود شهر مهردشت رونمایی شد.

به گزارش ایرنا کتاب راه رفتنی، روایت‌گر خاطرات ۷۲ شهید شهرستان ابرکوه از زبان خانواده‌های این عزیزان و دوستان آنان، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در ۱۴۸ صفحه منتشر شده است.

نویسنده این اثر در یادواره سرداران و ۲۸۵ شهید شهرستان ابرکوه با تقدیر ویژه از اداره کتابخانه‌های عمومی که در ابتدا به نیت برگزاری اولین رونمایی کتاب در این شهر تلاش کردند و این موضوع به برگزاری این یادواره منجر شد، اظهار داشت: باید تلاش شود که رونمایی از هر کتابی به توسعه کتاب‌خوانی منجر شود و با توجه به همتی که در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه وجود دارد و در صورت همراهی با آنان، می‌توان به این مهم در شهرستان فرهنگی ابرکوه امیدوار بود.

میرعظیم افزود: از خانواده شهدایی که تاکنون من را مانند فرزند خود پذیرفته و گفته و ناگفته‌های خود از زندگی عزیزانشان را با من در میان گذاشته‌اند تشکر می‌کنم.

نویسنده سلسله کتاب‌های روایت‌های ماندگار در توصیه‌ای به مردم گفت: زمانی که دل‌تنگ می‌شوم به سراغ خانواده شهدا و به‌ویژه مادران شهدا می‌روم و آرامش پیدا می‌کنم و به شما توصیه می‌کنم که از این تجربه ارزشمند بهره ببرید.

ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.