همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق دوربین های مداربسته و کشف سه فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" هادی نجفی صالح " روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: ساعت چهار صبح روز گذشته ماموران کلانتری" ۱۳ عین القضات" حین گشت زنی فرد مشکوکی را با یک ساک دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از ساک همراه وی یک عدد دوربین مداربسته و یک عدد سیستم هوشمند آتش نشانی آپارتمان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی، متهم به یک فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

️شناسایی و انهدام باند سارقان منزل

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطقی از شهر همدان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت. ️

سرهنگ کارآگاه "علی اسد بیگی" بیان کرد: کارآگاهان این پلیس ابتدا با بررسی پرونده ها، شیوه و شگرد سارقان و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم، اهل و ساکن یکی از استان های همجوار شدند. ️

وی گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که وی ابتدا منکر اتهامات وارده شد اما در بازجویی ها پس از مواجهه با مستندات چاره ای جز بیان واقعیت نداشت.

رییس پلیس آگاهی همدان اظهار کرد: متهم سرقت ها را به صورت تیمی و با حضور سه یا چهار نفر انجام داده و طبق بررسی ها تاکنون محل ۶ فقره از سرقت ها با ۲۵ میلیارد ریال اموال سرقتی شناسایی شده است.

سرهنگ اسدبگی با بیان اینکه پرونده به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد اضافه کرد: در ادامه رسیدگی، ۲ نفر از همدستان متهم یاد شده دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

و️ی تاکید کرد: مردم برای پیشگیری از بروز سرقت از تجهیزات به روز از جمله دوربین های مدار بسته و دزدگیر استفاده کنند.