ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: همه تیم اعزامی این رشته ورزشی در بازی های آسیایی هانگژو چین شانس کسب مدال دارند.

سیدحسن طباطبایی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: تدارکات خوبی در این خصوص صورت گرفته و همه کاراته کاها در صدد هستند که خوشرنگ ترین مدال را کسب کنند.

وی درخصوص کاراته آذربایجان‌غربی هم اظهار کرد: این استان بسیار پرظرفیت و ریشه‌دار است و فدراسیون آماده حمایت همه جانبه از این استان است.

رییس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بخش‌های مختلف رشته کاراته همواره پیشرو بوده به‌طوری که هم پیشکسوتان، مربیان و داوران بزرگی در این استان حضور دارند و هم ملی‌پوشان و استعدادهای زیادی از این استان فعالیت دارند.

طباطبایی اضافه کرد: یکی از انتظارات ما، حمایت از همه شهرستان‌ها و آماده‌سازی یک تیم کامل داوری است که بتوان این تیم در مسابقات مهم بین‌المللی قضاوت مسابقات مهم را برعهده داشته باشند.

وی گفت: فدراسیون کاراته آماده هرگونه حمایت از این استان است و در خصوص میزبانی مسابقات همچون جام وحدت و دوستی آمادگی دارد.

در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی، جواد سلیمی در رقابت با رقیب خود با کسب حداکثر آرا برای چهارسال به عنوان رییس هیات کاراته استان انتخاب شد.