تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

همدان - ایرنا - مادر سه شهید همدانی، عرض سلام و ادب به رهبر معظم انقلاب اسلامی را آرزوی خود دانست و گفت: از این که خدمت حضرت آقا می رسیم بسیار خوشحالیم و با دیدن ایشان روحیه می گیریم.

لاله زار سرابی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیش از دیدار خانواده شهدا و اعضای کنگره هشت هزار شهید همدان با مقام معظم رهبری از حس و حال خود سخن گفت و افزود: امروز بسیار خوشحالیم که با رهبر فرزانه انقلاب دیدار می کنیم، ان شاء الله سایه سر ایشان همیشه بالای سر ما خانواده شهدا و مردم باشد.

مادر سه شهید همدانی گفت: ان شاء الله خداوند دشمنان اسلام و انقلاب و نظام ما را نابود کند و در زمان رهبری حضرت آقا شاهد ظهور و فرج آقا امام زمان(عج) باشیم.

این مادر شهید که سه فرزند غیورش را در راه اسلام و دفاع از ارزش ها تقدیم کرده است در خصوص فرزندان شهیدش نیز صحبت کرد و گفت: فرزندانم در راه اسلام و امام حسین(ع) به شهادت رسیدند و با خدا معامله کردند.

خانم سرابی با بیان اینکه پسران شهیدش احترام به پدر و مادر و بزرگتر را بسیار نگه می داشتند و اهل اقامه نماز اول وقت و حضور در مجالس امام حسین(ع) بودند،اضافه کرد: فرزندان شهیدم عاشق انقلاب و امام(ره) بودند و پس از جنگ با وجود سن و سال کم راهی جبهه ها شدند تا از اسلام دفاع کنند.

شهیدان رمضان و و ناصر سرابی در عملیات مرصاد به فیض شهادت رسیدند و شهید محسن سرابی جانباز ۷۰ درصد نیز پس از تحمل سالها صدمات ناشی از آسیب نخاعی و جراحات شیمیایی که در جریان عملیات ولفجر هشت برایش حادث شده بود در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به جمع برادران شهیدش پیوست.

استان همدان بیش از هفت هزار و دویست شهید، ۱۸ هزار و ۸۰۰ جانباز و بیش از یک هزار آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

به گزارش ایرنا، جمعی از خانواده معظم شهدای همدان و اعضا و دست اندرکاران کنگره ملی هشت هزار شهید همدان امروز چهارشنبه در آستانه برگزاری این رخداد فرهنگی-معنوی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو می کنند.