تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

شهر قدس - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: ۶۰۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ غلامعلی نعمتی آزاد روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم این شهرستان در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار گسترده آرد در یکی از انبار های حاشیه ای شهر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در بازدید از این انبار بزرگ، موفق شدند تعداد ۶۰۰ کیسه آرد قاچاق که غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع احتکار شده بود را کشف و ضبط و در این ارتباط پنج نفر دستگیر و از متهمان چهار دستگاه خودرو که مختص جابجایی آرد قاچاق بود کشف و ضبط شد.
سرهنگ نعمتی آزاد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش آرد توقیفی را حدود پنج میلیارد ریال تخمین زده اند، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی این انبار پلمب و محموله کشف شده برای توزیع در چرخه تولید، تحویل نماینده تعزیرات حکومتی شهرستان قدس شد.

کشف ۳۵ تن آرد عرضه خارج از شبکه

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۵ تن آرد عرضه خارج از شبکه در یکی از کارگاه های محدوده شهرستان پاکدشت توسط ماموران اطلاعات کلانتری دولت آباد خبر داد.

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" بیان داشت : در راستای برخورد با اخلالگران و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تهیه و فروش سهمیه آرد در بازار آزاد می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اطلاعات کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و رصدهای اطلاعاتی یک کارگاه تولیدی موادغذایی رستورانی را در محدوده شهرستان پاکدشت شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضائی،ماموران در تاریخ دوم مهر ماه امسال در قالب ۲ تیم عملیاتی به موقعیت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از ورود به کارگاه در بازرسی از محل ۳۵ تن آرد یارانه ای عرضه خارج از شبکه کشف و در این رابطه ۶ متهم دستگیر و پرونده پس از تشکیل، تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ طرهانی از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.