به گزارش ایرنا، هانی محمدی روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان اظهار کرد: سامانه الکترونیکی ۱۱۱ پاسخگوی گزارش های مردم بوده و شهروندان گلستانی همه روزه در ساعات اداری می توانند تماس بگیرند و علاوه برآن شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۵۱۱۱ برای بیان دغدغه ها، شکایات، اعتراضات و چالش های مردم از دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به راهاندازی کاروان خدمت در دولت سیزدهم، افزود: در حوزه ارتباط مردمی کاروان های خدمت مورد توجه ویژه قرار دارند و در آن فرمانداران موظفند یکبار در هفته با تیمی متشکل از دستگاههای خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، راه و بهداشت در روستاهای دور و نزدیک حضور پیدا کنند تا مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آن تصمیمگیری کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان با اشاره به سه شنبه های جهادی بیان کرد:ملاقات مردمی با مسئولان گلستانی سهشنبه هر هفته برنامهریزی شدهاست و تمام مدیران استانی و شهرستانی گلستان از ساعت هشت تا ۱۲ موظف به حضور در محل کار و پاسخگویی در راستای حل مشکلات مردم هستند.
وی تاکید کرد: میزخدمت در دولت مردمی سیزدهم به شیوهای متفاوت و به دور از تشریفات برگزار می شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: استاندار گلستان یکی از اولویت های اساسی را مبارزه با فساد قرار داده و شهروندان برای تحقق این مهم، مباحث و موضوعات مرتبط را به اطلاع دولتمردان برسانند.
محمدی اظهار کرد: با وجود بسترهای مختلفی که برای گزارشدهی مهیاست اما با دستور استاندار گلستان برای انعکاس دغدغه های مردم، شماره ۰۹۱۱۹۸۰۰۲۰۹ برای این مهم اختصاص یافته که شهروندان گلستانی در ایتا، سروش، بله و روبیکا در قالب فیلم و صدا و متن می توانند مشکلات خود را ارسال کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
وی بیان کرد: در روزهای سه شنبه هر هفته کارشناسان دفتر بازرسی در دستگاه های اجرایی حضور دارند تا از نزدیک نحوه پاسخگویی دستگاههای اجرایی به شهروندان را رصد کنند و میزان رضایت مردم از آنها سنجیده می شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: در حوزه ارتباطات مردمی در استان گلستان حوزه های آب و فاضلاب، کشاورزی، بنیاد شهید، امور اقتصادی و دارایی، شورای هماهنگی بانک ها، اداره کل تعاون، کار، رفاه اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی بیشترین تقاضا و پیگیری مطالبات مردمی را دارند.