رشت - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه زنان ایرانی با هوشیاری کامل اجازه بی‌حرمتی به کانون مقدس خانواده را نمی‌دهند، گفت: در شرایط کنونی که نگاه‌ها به کانون خانواده است همه کسانی که مسئولیت دفاع از ارزشها و هویت اسلامی و ایرانی را برعهده دارند باید کاملا هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، زهرا یعقوب نژاد روز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی یاس بندرانزلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ارزشمند زنان که سه ساحت اساس اسلام ناب برای این بخش بزرگ و مهم جامعه مطالبه کرده اند، افزود: ایشان بر تهذیب نفس، حفظ خانواده متعادل و ساحت ولایت و جهاد اجتماعی تاکید دارند.

وی عنوان کرد: در این شرایط مسئولیت مادران سنگین‌تر شده است و باید حساسیت و دقت بیشتر در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: حال نیازمند نگاه درست به زن( نه شرقی و نه غربی باشد) که در اسلام و جامعه اسلامی ما تبیین شده است ، می باشیم .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تصریح کرد: آموزش باید از مقاطع ابتدایی و یا از مهدکودک‌ها آغاز شود و ارزشهای والای انسانی و اعتماد به نفس به دختران و پسران را زیر سوال نبریم.

یعقوب نژاد گفت: همه ما رهروان واقعی ائمه اطهار به ویژه بانو فاطمه زهرا(ص) هستیم و در مسیر عشق به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می کنیم و در این راستا تحکیم جایگاه زن در جامعه و خانواده اهمیت و اولویت ویژه ای دارد.