تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در پنجمین روز از مهرماه به انتقاد رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم امید، کسب ۱۵ مدال توسط کاروان ایران تا پایان روز چهارم بازی‌های آسیایی و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، پنجمین روز از مهرماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

روز چهارم بازی‌های آسیایی و کسب ۱۵ مدال؛ کاروان ایران در انتظار تک‌رقمی شدن + فیلم

کاروان ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو با نام «شهید حججی» به میدان رفته تا پایان روز چهارم این بازی‌ها ۱۵ مدال کسب کرد و فردا نیز شانس کسب چند مدال طلا دارد که در صورت تحقق این پیش‌بینی، در جدول توزیع مدال‌ها تک‌رقمی خواهیم شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

از استقلال - آنیانگ تا پرسپولیس - النصر؛ چمن آزادی هوای تازه می‌خواهد

کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی در جریان بازی هفته گذشته پرسپولیس و النصر،همه را به یاد بازی استقلال و آنیانگ در سال ۸۱ در زمین باتلاق مانند این استادیوم انداخت تا مانند امروز هم مانند ۲۱ سال پیش دوباره ضرورت تغییر چمن مطرح شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آغاز پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران به دستور رییس‌جمهور

وزیر ورزش از ساخت ورزشگاهی در پایتخت به دستور رئیس‌جمهور خبر داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پاسخ منفی بازیکنان استقلال به کم کردن قراردادها/ بازیکن خارجی روی هوا رفت؟

از اردوگاه استقلال خبر می‌رسد بازیکنان این تیم به پیشنهاد کم کردن قراردادهایشان پاسخ منفی دادند تا سرنوشت بازیکن دوم خارجی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

۱۵ مدال تا پایان روز چهارم؛‌ فرصت تک‌رقمی شدن با طلاهای احتمالی ووشو

کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو و تا پایان روز چهارم موفق به کسب ۱۵ مدال شده و فردا نمایندگان ایران شانس کسب چند طلا را دارند که در صورت تحقق این امر، در جدول توزیع مدال‌ها تک رقمی خواهیم شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صعود شاگردان عنایتی به یک چهارم نهایی؛ امید به کسب مدال در هانگژو

شاگردان رضا عنایتی در تیم فوتبال امید ایران با برتری دو بر صفر مقابل تایلند به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اشک یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی + فیلم

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان از بازگشت ژنرال کشتی ایران خبر داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تاج: تیم امید با این سبک بازی به مشکل می‌خورد/ برای رفع دغدغه‌های نکونام تلاش می‌کنم!

رئیس فدراسیون فوتبال با وجود صعود تیم امید کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی از عملکرد شاگردان رضا عنایتی انتقاد کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کیانی: کسب نقره هانگژو از مدال جاکارتا سخت‌تر بود

ملی‌پوش تالو بانوان گفت: کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو سخت‌تر از مدال جاکارتا بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صعود سخت تیم ملی هندبال با تساوی برابر عربستان

تیم ملی هندبال کشورمان با تساوی برابر عربستان به مرحله بعدی بازی‌های آسیایی صعود کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.