شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌ها، درخواست‌ها و مشکلات ۱۵۰ نفر از مردم این استان در میز خدمت نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بررسی شد.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل اقامه نماز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۶۸ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی از جمله کمیته امداد و بنیاد مسکن به‌ همراه کارشناسان و معاونان در میز خدمت این هفته که در محل مصلی نماز شهرکرد برگزار شد، حضور یافتند و به درخواست‌ها، سوال‌ها و مطالبه‌های مردم پاسخ دادند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌های ارائه شده به مدیران در حوزه اشتغال، تسهیلات ازدواج، تسهیلات فرزندآوری، ودیعه مسکن و برخی مشکلات مربوط به شهرداری‌ها است.

طهماسبی برپایی میز خدمت هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه را باعث افزایش رضایت مردم از عملکرد مسوولان اعلام و تصریح کرد: برپایی این میز خدمت با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا درخواست‌های مردم پیگیری و برطرف شود.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم دستگاه‌های اجرایی در روزهای دوشنبه هر هفته در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: باتوجه به اینکه ممکن است به دلیل شمار قابل توجه مراجعان در روز ملاقات عمومی دستگاه‌های اجرایی نوبت طرح مشکل از سوی برخی از مراجعان فراهم نشود، با برپایی میز خدمت در روز جمعه این امکان برای این افراد فراهم می‌شود.

به گفته طهماسبی، با توجه به حضور مجموعه دولت در جایگاه نماز جمعه بسیاری از مراجعان می‌توانند درخواست‌های خود که نیاز به موافقت دستگاه‌های اجرایی مختلف را دارد خیلی سریع پیگیری و به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین ارتباط میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

طهماسبی اظهار داشت: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.