یاسوج- ایرنا- «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه وبویراحمد پس از شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته یاسوج در جمع مردم و نمازگزاران حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات، دغدغه ها و مطالبات آنها در ابعاد مختلف قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: دیدارهای عمومی با مردم باید به طور جد در دستور مدیران کل در دستگاه هیا مختلف اجرایی قرار گیرد و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران میزان نشست ها و ملاقات های عمومی با مردم و میزان رضایتمندی آنها است.

سیدعلی احمدزاده ارائه گزارش عملکرد مدیران قبل از خطبه های نماز جمعه به منظور دفاع از دستاوردها و خدمات دولت و راه اندازی میز خدمت در نماز های جمعه، مساجد، بخش ها و روستاهای مختلف برای آشنایی بهتر و هدفمند با دغدغه ها و مشکلات مردم را ضروری دانست.

احمدزاده در این دیدار و ملاقات عمومی با همان روحیه مردمی، امیدبخش ، متعادل ، لطیف و مصمم خود متواضعانه دیدار کرد و پای دردل دل ها و خواسته های متعدد آنان نشست.

قشرهای مختلف مردم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد درخواست ها و مشکلات متنوعی را در بخش های گوناگون مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات آنها به فراخور موضوعات مطرح شده توسط استاندار به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر شد.

حضور احمدزاده در میان نمازگزاران خودجوش ، مردمی و صمیمی برگزار شد و البته برخی ها که امکان پاسخگویی نداشتند نیز با دستور استاندار و هماهنگی با مدیرکل دفتر حوزه استانداری قرار شد از هفته آینده و در دیدار مستقیم مشکلات و خواسته های خودشان را مطرح کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد معتقد است که ملاقات ها و دیدارهای رودرو و مسقیم با مردم ضمن آشنایی با عمق مسایل و مشکلات آنها روند اجرای امور را در بخش های گوناگون تسهیل می بخشد.

وی یکی از اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم در زمینه دیدارهای عمومی با مردم را ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امر در بخش های مختلف برای رفع مشکلات و دغدغه مندی آنها ذکر کرد.

وی تصریح کرد که می توان با تعهدو مدیریت جهادی و انقلابی به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را حل کرد و بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد ، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین به مناسبت روز اتش نشانی با مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج و قهرمانان و ناجیان سرخ پوش در مصلی نماز جمعه یاسوج نیز دیدار و به خاطر خدمات بی شائبه و جانفشانی ها و فداکاری های این فرشتگان نجات نیز قدردانی کرد.

احمدزاده گفت: دیدارهای مردمی در مصلی های نماز جمعه ، مساجد، روستاها و مناطق محروم باید در اولویت کاری همه مدیران و فرمانداران قرار گیرد.