کرمان - ایرنا - تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان قعرنشین رقابت های لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر یک بازی عصر جمعه خود را به حریف صدرنشین اصفهانی واگذار کرد تا روند ناکامی این تیم ادامه داشته باشد و زنگ خطر سقوط برای این تیم به صدا درآید.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتسال فولاد زرند ایرانیان و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۵ عصر امروز در یک بازی از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر کشور به مصاف هم رفتند و همانگونه که انتظار می‌رفت با کسب سه امتیاز این مسابقه با دست پُر به اصفهان بازگشت.

گل‌های شاگردان محمد کشاورز را در این مسابقه بهداد شیخ احمدی، بهمن جعفری و علیرضا عسگری به ثمر رساندند و زرندی ها فقط توانستند در این بازی توسط داوود خسروی به گل برسند و تنها یکی از سه گل خورده در این مسابقه را جبران کنند.

تیم فوتبال فولاد زرند ایرانیان که در مسابقات ۲ هفته گذشته خوب ظاهر شده بود و توانست در کرمان مقابل مس سونگون به یک تساوی ارزشمند دست یابد و بازی هفته گذشته خود را با نتیجه ۲ بر یک به حریف هم استانی و رده پنجمی خود یعنی گهر زمین سیرجان واگذار کرده بود، هواداران را در این هفته‌ها به آینده امیدوار کرده است.

در مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با این برد روند پیروزی های خود را ادامه داد، این تیم در هشت بازی این فصل خود هشت پیروز بوده و همچنان با ۲۴ امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر است.

بنظر می رسد که تیم پر قدرت اصفهانی از حضور در رقابت های این فصل لیگ برتر کشور علاوه بر قهرمانی، به دنبال رکوردشکنی نیز است.

تساوی گهر زمین سیرجان در مشهد

گهر زمین سیرجان دیگر نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور نیز امروز مهمان فرش آرای مشهد بود که این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

گهر زمین سیرجان با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و اکنون در رده پنجم و فولاد زرند ایرانیان با فقط سه امتیاز از هشت بازی خود در جایگاه ۱۴ (آخر) لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته است تا زنگ خطر سقوط از همین هفته ها برای زرندی‌ها به صدا درآید.

البته تغییرات کادر فنی و بازیکنان جدید خریداری شده توسط تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان، مردم و هواداران استان کرمان را به آینده این تیم امیدوار است و همچنان همه منتظر نخستین پیروزی این تیم و بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر امسال هستند.