تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون گلف گفت: در حال حاضر تنها زمین چمن گلف استاندار ما، در مجموعه انقلاب است که البته در سرزمین ایرانیان هم یک زمین گلف با حدود سه هکتار چمن آماده داریم که به زودی به سطح استاندارد خواهد رسید.

حمید عزیزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور اظهار داشت: این پیکارها هر سال به بهترین شکل برگزار می‌شود و امسال اختتامیه مفصلی گرفتیم. با حضور ۹۰ ورزشکار گلف از سراسر کشور، رقابت‌های خوبی را داشتیم که شاکله اصلی تیم ملی هم از همین ورزشکاران ساخته می‌شود.

وی با اشاره به لیگ گلف ایران عنوان کرد: به تازگی قرعه‌کشی لیگ را برگزار کردیم که بین ۱۰ تا ۱۲ تیم در آن شرکت خواهند کرد. ۲ تیم همچنان تکلیف مشخصی ندارند و به زودی نتیجه حضور آن‌ها نیز مشخص می‌شود. امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی با حضور حمیان مالی، باشیم.

رئیس فدراسیون گلف ایران در مورد انجمن گلف مجلس شورای اسلامی گفت: هرجایی که یک اجتماعی وجود داشته باشد علاقه‌مند هستیم که ورود کنیم و جذب سرمایه انسانی و ورزشکار داشته باشیم. هر بخشی از حاکمیت از یک ورزشی حمایت کند آن رشته پیشرفت می‌کند. در مجلس چندین دوره‌ آموزشی داشتیم و در پی آن هستیم که مسابقات بین نمایندگان مجلس را هم برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها زمین چمن گلف استاندارد ما، در مجموعه انقلاب است که البته در سرزمین ایرانیان هم یک زمین گلف با حدود سه هکتار چمن آماده داریم که به زودی به سطح استاندارد خواهد رسید. امسال هم قول دادند که با اضافه کردن زمین‌های خاکی، مسابقات در این زمین‌ها برگزار شود. زمین‌های خاکی زیادی در نقاط مختلف کشور داریم که می‌شود رشته‌ گلف را در آن‌ها راه اندازی کرد.