همدان- ایرنا- معاون مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۰ پرونده به کشاورزان استان پرداخت شد.

«آذر محمدی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تسهیلات پرداخت شده در ۶ ماهه نخست سال به ترتیب اولویت مبلغ پرداخت شامل طرحهای صنایع، دام و طیور، باغبانی و طرحهای افزایش بهره وری آب و خاک است.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سالجاری و از ابتدای سال تعداد ۵۳ پرونده تسهیلاتی به مبلغ ۲ هزار و ۶۸ میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شد.

وی افزود: ۱۸ پرونده به مبلغ ۵۶۹ میلیارد ریال نیز مصوب شد که تاکنون سه پرونده به مبلغ ۹۵ میلیارد ریال برای ۱.۵ هکتار گلخانه در شهرستان همدان پرداخت شده است.

معاون مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان یادآور شد: از محل تسهیلات کسب و کارهای خانگی تاکنون ۴۵ پرونده به مبلغ ۳۹ میلیاردریال تسهیلات در قالب ۴۴ پرونده مستقل و یک پرونده تسهیلاتی پشتیبان پرداخت شده است.

محمدی ادامه داد: از محل تسهیلات سفر رییس جمهور یک پرونده پرورش گاو شیری ۱۰۰ راسی واقع در تویسرکان توسط بانک عامل کشاورزی فعال و وارد چرخه تولید شده است.