هانگژو - ایرنا -سرمربی تیم ملی تنیس روی‌میز گفت: بازی یک مقدار تحت تاثیر فضای سالن بود. بچه‌های ما عادت نداشتند که مقابل ۶ هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، جمیل لطف‌الله نسبی پس از کسب مدال برنز تیم دوبل برادران عالمیان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی یک مقدار تحت تاثیر فضای سالن بود. بچه‌های ما عادت نداشتند که مقابل ۶ هزار تماشاگر بازی کنند و فضای سنگینی بود. در گیم چهارم بیشتر به فضا عادت کردند و توانستند خودشان را پیدا کنند و یک مقدار رقابت نزدیک تر جلو رفت.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید مقابل چین پیروز شوید، باید خیلی صحیح و کم اشتباه بازی کنید، چون بازیکنانی نیستند که به راحتی امتیاز بدهند. تیم بسیار قدرتمندی هستند و سرعت بازی‌شان بسیار بالاست و بچه‌های ما در بیشتر مواقع از سرعت چین عقب می‌ماندند. از سوی دیگر خطاهای غیر اجباری در بازی نوشاد و نیما وجود داشت، در حالی که فشاری رویشان نبود. وقتی این‌طور بازی کنید، امیدی هم به پیروزی وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان مربی اختلاف سطح بچه‌های خودمان را با نفرات برتر دنیا را بهتر درک می‌کنم. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر این فاصله را کمتر کنیم.