خرم آباد - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدای نیروی انتظامی در مسیر تامین امنیت و آرامش ملت ایران همواره جانفشانی کرده و در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "هبت الله هاشمی" روز یکشنبه در آئین تشییع سرهنگ شهید" سعید پناهی فر" با حضور جانشین فراجا و معاون سیاسی ، امنیتی استاندار لرستان در شهرستان کوهدشت بیان کرد: اوج عبادت در شهادت است و نصیب هرکسی نخواهد شد ، شهید پناهی فر ماموریت های فراوانی را انجام داده است اما در لحظه شهادت به فرمان پروردگار به مهمانی الهی شتافت.

وی اظهار داشت: پروردگار میزبان شهداست و پدران و مادران شهیدان فرزندانی در شان مکتب اسلام ، مذهب تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش دادند و کسانی امروز باید غصه بخورند که برای لرستان شایعات پخش کردند، ولی بدانند افتخارات مردمان غیور این دیار تمامی ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: امروز به برکت جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کمال امنیت قرار داریم و تا پای جان برای اعتلای این نظام الهی تلاش خواهیم کرد.

هاشمی یادآور شد: عزاداری امروز ما در راستای نهضت عاشوراست ، چراکه شهدا برای همیشه زنده بوده و ما نیز آماده ظهور امام زمان (عج) هستیم.

وی اضافه کرد: شهید پناهی فر در پیشگاه خداوند گواهی خواهد داد که مردم لرستان پای مکتب انقلاب اسلامی و سیدالشهدا هستند ، چراکه این شهید والامقام در این مکتب رشد کرد و به بالندگی رسید.

وی با بیان اینکه سهم نیروی انتظامی در این مکتب و شهادت بسیار است، ادامه داد: شهدای امنیت برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند و امروز تعداد شهدای این استان به ۶ هزار و ۵۵۵ شهید رسید و این بدین معناست که مردم لرستان همچنان پای مکتب انقلاب اسلامی با استواری ایستاده اند.

سرهنگ دوم شهید "سعید پناهی فرد" فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس بود که پنجشنبه هفته گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد، این حادثه هنگام اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خور کولقان) رخ داد.