تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نهمین روز از مهرماه به حذف تیم فوتبال امید از بازی‌های آسیایی،مشخص شدن زمین احداث ورزشگاه بزرگ تهران و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، نهمین روز از مهرماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز نهم؛ حذف ناباورانه فوتبال و سقوط دو پله‌ای در جدول

کاروان کشورمان در روز نهم بازی‌های آسیایی با کسب یک مدال نقره و یک برنز دیگر با ۲ پله سقوط در رده دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رویای برباد رفته فصیحی در هانگژو؛ هیاهو بسیار برای هیچ

فرزانه فصیحی در حالی از صعود به فینال بازی‌های آسیایی بازماند که رقیب او حمیده اسماعیل نژاد توانست در سومین تجربه بین‌المللی راهی مرحله نهایی شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل؛ آخرین شانس شهاب برای درخشش

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای رویارویی با الدحیل آماده می‌کند که ترکیب نهایی سرخپوشان فرق چندانی با بازی قبلی این تیم نخواهد داشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

وزیر ورزش: قرار است ورزشگاه بین‌المللی در شان نظام اسلامی ساخته شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با ساخت ورزشگاه جدید سرانه ورزشی تهران افزایش می‌یابد، گفت: قرار است ورزشگاه بین‌المللی در رشته‌های مختلف در شان نظام اسلامی ساخته شود این مجموعه ورزشی نه به نام وزارت ورزش بلکه برای کل نظام است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی سپاهان: برابر الاتحاد عربستان به دنبال بهترین نمایش هستیم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: برابر الاتحاد عربستان بهترین نمایش خود را در کنار بازی جوانمردانه ارائه خواهیم کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فیلم| تقاضای پرتو آذر بانوی دوچرخه سوار شیرازی، در بازیهای آسیایی هانگژو از رییس جمهور

فرانک پرتو آذر بانوی دوچرخه سوار شیرازی، که در بازیهای آسیایی هانگژو به عنوان نخستین بانوی دوچرخه سواری مدال آور در تاریخ ورزش ایران به این افتخار دست یافت ،اعلام کرد: هنوز شغلی ندارم و با کسب این مدال طبق قانون می توانم استخدام شوم، مدیر کل ورزش در پاسخ به این تقاضا قول داد در سفر رییس جمهور به شیراز آن را مطرح کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دادستانی تهران به ماجرای چمن ورزشگاه آزادی ورود کرد

معاون دادستانی تهران امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد تا در خصوص چمن این استادیوم تحقیقاتی را انجام دهد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکیت سرعت ایران بر بام توجیه؛ اعزام برای نرسیدن به خط پایان!

رد نشدن اسکیت‌بازان کشورمان از خط پایان در رقابت‌های اسکیت سرعت بازی‌های آسیایی نشان داد اعزام آنها به این رقابت‌ها اشتباه بوده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: پرسپولیس برای اهداف بزرگ می‌جنگد/ فدراسیون فیفادی‌های بعدی را لغو کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در باشگاه بزرگ پرسپولیس چیزی که یاد گرفتیم این بوده که برای اهداف بزرگ بجنگیم و من مطمئنم که فردا بچه‌ها تمام تلاش خودشان را برای کسب نتیجه به کار می‌گیرند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نوشاد: کسب ۲ مدال دور از انتظار بود/ نیما: برای بردن چین باید از کهکشان دیگری بیایند

ملی‌پوش تنیس روی‌ میز گفت: کسب دو مدال تاریخی دور از انتظار بود، اما خوشبختانه این اتفاق در بازی‌های آسیایی رخ داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.