بجنورد-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۳۰ قطعه زمین در تملک شهرداری مرکز خراسان شمالی آماده تجاری سازی است که در این زمینه آمادگی لازم برای حمایت از ورود بخش خصوصی وجود دارد. 

سیدمحسن موسوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تجاری سازی و مولدسازی املاک شهرداری با هدف رونق اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری در دست اقدام است.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری در شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: این کمیسیون به دنبال خلق پول و توسعه اقتصادی و نیز گسترش سرمایه گذاری با مشارکت مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی از دیگر اهداف کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری است افزود: با ایجاد بستر مناسب در شهرداری برای ورود مردم به سرمایه گذاری، تلاش داریم تا رونق اقتصادی در شهر رقم بخورد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در بانک املاک شهرداری مرکز استان ۷۳۲ قطعه زمین و ملک وجود دارد خاطرنشان کرد: ارزیابی و سطح بندی زمین ها برای تجاری سازی و ایجاد ارزش افزوده برای املاک در دست انجام است.

موسوی سرمایه گذاری در زمینه توسعه گردشگری را از ظرفیت های مهم اقتصادی در مرکز استان عنوان کرد و گفت: از گردشگری به عنوان سرمایه گذاری سبز یاد می شود و در شهر بجنورد هم ظرفیت های مناسبی در این باره وجود دارد، شهرداری بجنورد هم آماده مشارکت با مردم در سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: خراسان شمالی در مسیر عبور زائران و گردشگران است و قرار داشتن در حدفاصل ۲ قطب گردشگری و زیارتی کشور، فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار ایجاد کرده است.

بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.