خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند ۲ نفره سارقان احشام با کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان "خرم آباد" منهدم شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار" یحیی الهی " فرمانده انتظامی استان روز دوشنبه بیان کرد: در پی وقوع سرقت احشام در اطراف شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر اعضای باند سرقت را در اطراف شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر کنند که سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت احشام اعتراف کرده اند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه از این افراد عنوان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده است.

سردار الهی ادامه داد: به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقای حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام ها اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت ها نباشیم.

دستگیری اراذل و اوباش در خرم آباد

سرهنگ "نبی اله قاسمی" فرمانده انتظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور یک نفر از اراذل و اوباش در یکی از محله های شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ خرم آباد با حضور به موقع در محل یک نفر از اراذل و اوباش را که با استفاده از سلاح گرم در حال ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.