بهارستان - ایرنا - فرماندار شهرستان بهارستان گفت: امامان جماعت در مدارس فقط به اقامه نماز اکتفا نکنند و با تقویت حضور خود، پاسخگوی سئوالات و شبهات دانش آموزان باشند.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بهارستان با اشاره به نقش و اثر برجسته نماز در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: دشمن در حوزه فرهنگی سرمایه گذاری زیادی کرده و با راه اندازی جنگ شناختی - ترکیبی نسل جوان و نوجوان ما را نشانه رفته است.

وی افزود: راهکار مقابله با این اقدام نیز باید فرهنگی باشد که نماز سرآمد این راهکار است که می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

این مسئول با بیان اینکه نماز به پاکسازی و سالم سازی جامعه و خودسازی فردی کمک می کند، خاطرنشان کرد: اقامه نماز بر عهده حاکمان جامعه است تا زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری آن فراهم گردد که اقدامات فرهنگی ترویج و اقامه نماز بویژه در بین جوانان و نوجوانان از مهم ترین موضوعات است.

فرماندار بهارستان ضمن اشاره به اینکه خدمت به نماز، باقیات و صالحات است، یادآور شد: همه ادارات باید در ترویج نماز پیش قدم و برای اقدامات خود، با کار رسانه ای، پیوست تبلیغاتی داشته باشند.

این جلسه که با هدف ترویج اقامه نماز و ارائه گزارش عملکرد ادارات در این زمینه برگزار شده بود، حجت الاسلام نورمحمدپور رئیس ستاد اقامه نماز استان تهران از اقدامات فرماندار بهارستان قدردانی کرد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.