قزوین - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مرکز اهدای خون قزوین امروز آماده پذیرش از اهدا کنندگان خود است.

پژمان صالحی‌فر روز سه‌شنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقه مندان برای مشارکت در امر پسندیده اهدای خون می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون قزوین واقع در خیابان طالقانی نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر یک مرکز اهدای خون در قزوین، یک مرکز در تاکستان و یک تیم سیار در روزهای سه‌شنبه هر هفته در شهرستان بویین‌زهرا آماده پذیرش اهداکنندگان خون در استان است.

صالحی فر تصریح کرد: نشانی و محل استقرار پایگاه سیار انتقال خون استان قزوین در شهرستان بویین‌‎زهرا واقع در خیابان امام خمینی (ره) بلوار معلم غربی، ساختمان جمعیت هلال احمر است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با بیان اینکه نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های آن همیشگی و دایمی است، یادآور شد: با توجه به اینکه در برخی از روزهای سال اهدای خون کاهش پیدا می کند، از شهروندان درخواست داریم به منظور رفع نیاز بیماران نیازمند به خون، اهدای خون خود را در روزهای تعطیل فراموش نکنند.