هانگژو- ایرنا- تیم ملی واترپلو ایران در سومین دیدار از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو حریف چین نشد و در گروه خود در جایگاه دوم قرار گرفت. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بازی‌های آسیایی، سومین روز از مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو از صبح امروز(چهارشنبه) ساعت ۱۰:۳۰ با تقابل دو تیم قزاقستان و سنگاپور آغاز شد که قزاقستان توانست با نتیجه ۲۲ بر ۴ سنگاپور را شکست دهد و در ادامه تیم های کره جنوبی و تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۷ به سود کره به پایان رسید.

در ادامه ملی‌پوشان واترپلو ایران در سومین بازی امروز مقابل میزبان این دوره از رقابت‌ها و حریف قدرتمند آسیایی خود، چین به آب زدند.

این دیدار حساس با برتری ملی‌پوشان واترپلو ایران در وقت نخست بازی آغاز شد و واترپلوئیست‌های ایران کوارتر اول را با نتیجه ۴ - ۳ به پایان رساندند. اما در ادامه چینی‌ها نبض بازی را بدست گرفتند و وقت دوم بازی با نتیجه ۹ - ۶ به سود چشم بادامی‌ها پیگیری شد. وقت سوم این بازی نیز با برتری چینی‌ها با نتیجه ۱۱ - ۷ پیگیری شد. در وقت پایانی این بازی نیز چین با نتیجه ۱۵ بر ۷ موفق شد پیروز این بازی شود.

با این نتیجه تیم چین در گروه A این مسابقات در جایگاه نخست ایستاد و ایران دوم شد. تیم‌های کره جنوبی و تایلند نیز به ترتیب در این گروه سوم و چهارم شدند. در آخرین دیدار امروز تیم‌های ژاپن و هنگ کنگ به مصاف هم رفتند تا تکلیف گروه (B) نیز مشخص شود.