به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال و در فراخوان "مهرواره هوای نو" ۶ هزار هیئت مشارکت داشتند و پیش بینی ما برای سال آینده حضور ۲۰ هزار هیئت در این رویداد خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ اسلام ناب محمدی و بیان حقایق به گونهای که به جان مخاطب بنشیند، است و افزود: برای تحقق این امر به الزاماتی نیازمندیم و در این راه سرمایههایی در نوع تبلیغات اصیل و نوین در سازمان تبلیغات وجود دارد.
به گفته وی، در تبلیغات نوین سازمان تبلیغات به عنوان اولویت مهم این سازمان در فضای مجازی، سالهاست تلاش شده تا در حوزه تولید قدرت بیشتری پیدا کنیم.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در حوزه مسجد و حکمرانی مسجد، نقشآفرینی مسجد و شبکه امامت در حل مسایل مورد توجه جدی ما بوده تا جایی که در "مهرواره محله همدل" نیز شاهد حضور بیش از ۱۵ هزار محله از سراسر کشور بودیم.
حجت الاسلام عزتزمانی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در سطح مدارس و ایجاد فضای گفت و گو در موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی جزو دغدغه های این سازمان بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه در بخش بانوان اقدامات ویژهای صورت نمیگرفت، در دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات ادارهکل بانوان در سطح عالی شکل گرفت.
این مسوول فرهنگی اضافه کرد: در حال حاضر و در ۴۰۰ شهرستان کشور، شبکه نهضت پیشرفت بانوان راه اندازی شده و بخش قابل توجهی از فعالیتهای فرهنگی با محوریت زنان در این سامانه پیگیری می شود.