زنجان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان زنجان گفت: برگزاری مسابقات دوستانه فوتبال پیشکسوتان در این استان به رشد و پویایی این رشته کمک می‌کند و تداوم آن از ابعاد مختلف تاثیر بسزایی دارد.

نادر بلباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه اعلام شده، مسابقه فوتبال بین پیشکسوتان پرسپولیس زنجان با پیشکسوتان تیم ملی در شهر زنجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این دیدار تعدادی از بزرگان و ملی پوشان از قبیل احمد مون زاده، صادق ورمزیار، بهروز سلطانی و دیگر بازیکنان حضور خواهند داشت.

این مسوول ادامه داد: هیات فوتبال زنجان نیز بنا به درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس زنجان در امور داوری و اجرای مسابقه همکاری می کند.

وی اظهار داشت: اوایل شهریور سال جاری نیز دیدار دوستانه فوتبال پیشکسوتان استقلال و منتخب پیشکسوتان زنجان در ورزشگاه کارگران زنجان برگزار شد.

به گفته وی، قضاوت این دیدار که با نتیجه یک بر صفر به نفع پیشکسوتان میزبان به پایان رسید، فریدون اصفهانیان داور بین‌المللی کشورمان بر عهده داشت.

رییس هیات فوتبال استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با تقویت باشگاه‌های فوتبالی زنجان و حمایت مالی از سوی اسپانسر تیم‌های فوتبال مطرح کشوری نیز حضور یابند که تحقق این امر به طور قطع فواید زیادی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مسابقه فوتبال بین پیشکسوتان پرسپولیس زنجان با پیشکسوتان تیم ملی روز جمعه هفته جاری ساعت ۱۵ در ورزشگاه کارگران شهر زنجان برگزار خواهد شد.