کرج - ایرنا - مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اعلام کرد: امسال بیش از۱۱۰ میلیارد ریال صرف خرید، احداث و تعمیر ۴۳۳ واحد مسکونی مددجویان این نهاد شد.

"مازیار محمدی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ، ۴۵ خانوار از مسکن جدید و خانه های ۳۸۸ خانوار بهسازی و مقاوم سازی شد.

وی با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده‌های مددجوی سه نفر به بالا است گفت : خانواده‌های ۲ نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیر، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند می توانند از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند.

محمدی بیان کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.