زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با همه توطئه های دشمنان، ایران جزیره ثبات در منطقه است و امنیت آن در هیچ یک از کشورهای غرب آسیا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز شنبه در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان افزود: نیروهای نظامی و انتظامی زینت کشور و مایه آرامش و امنیت مردم هستند.
وی ادامه داد: با توجه به انواع توطئه های دشمن که هر روز هم بیشتر می‌شود، هشیاری و حضور مردم در صحنه بیشتر شده و در خاکریز مقدم دفاع نیز نیروهای نظامی و انتظامی قرار دارند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: نیروهای انتظامی و نظامی با عزت و افتخار حافظ مرزهای کشور هستند.
وی با بیان اینکه همدلی نیروهای مسلح رمز این موفقیت است، خاطرنشان کرد: این همدلی و اتحاد مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است‌.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه پلیس، اعتماد عمومی است، تصریح کرد: شهروندان با دیدن پلیس احساس امنیت می کنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های نیروهای پلیس در تامین نظم و امنیت، گفت: فراجا با نیروهای جان برکف در راه حفاظت از مردم و آرمان های انقلاب با تاسی از شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
سردار محمد طراقیه افزود: اقتدار توام با رأفت اسلامی و تلاش بی وقفه کارکنان فراجا در کشور بر کسی پوشیده نیست و این رویکرد پلیس در تامین نظم و امنیت است.