گچساران - ایرنا - به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی با حضور اعضای شورای تامین و دستگاه های اداری و جمعی از خانواده شهدای انتظامی در گچساران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار گچساران در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت یک جامعه به شمار می‌رود و در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز از امنیت به‌عنوان نخستین مؤلفه در توسعه و رشد یاد می‌شود.

روانبخش دیهیم خوب ابراز کرد: وجود و ایجاد امنیت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ویک امر ضروری است و به‌عنوان نمونه اگر در بُعد اقتصادی شاهد امنیت پایدار نباشیم به‌تبع امکان تولید و سوددهی لازم برای سرمایه‌گذار میسر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حامی، پشتیبان و نیز قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی بوده‌اند اگرچه دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد توطئه قصد دارند بین مردم و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند .

دیهیمی خوب گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفاظت و صیانت از ارزش‌ها خواهد بود.

وی ابراز کرد: امروز گچساران دارای امنیت مناسبی است و بنده نیز به‌نوبه خودم از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیجیان و همه‌کسانی که در راستای امنیت تلاش می‌کنند، کمال تشکر و قدردانی رادارم.

در پایان این آیین از خانواده معظم شهدا، بازنشستگان، سربازان وظیفه نمونه و کارکنان ساعی نیروی انتظامی گچساران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.