کرمان- ایرنا- مسئولان کرمان می‌گویند بعدازظهر امروز(شنبه) و پس از کشمکش‌های مختلف، بالاخره حضور تماشاگران در ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه شماره ۲ مس رفسنجان در میزبانی از استقلال مصوب شد؛ ظهر امروز اعلام شده بود که این بازی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

علی اسدی مدیرکل امنیتی استانداری کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور تماشاگر به میزان ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه شماره ۲ که معادل یک هزار و ۵۰۰ نفر خواهد بود به ۲ شرط مصوب شده است.

وی تشریح کرد: اجازه حضور تماشاگر به شرط آماده سازی گیت های ورودی و نیز مهیاسازی زمینه حضور تماشاگران تا شروع بازی با ظرفیت مشخص صادر شده است.

به گزارش ایرنا قرار بود مس رفسنجان در ورزشگاه شماره یک خود میزبان استقلال باشد که در آنجا امکان حضور تماشاگران مهیاست اما گفته شده به علت آماده نشدن ورزشگاه، بازی در این ورزشگاه میسر نیست.

برخی ناظران و کارشناسان فوتبال معتقدند بهتر است باشگاه های فوتبال در کرمان به سمت مهیاسازی مناسب تر فضا برای حضور تماشاگران بروند و این نوع بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود.

۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

این بازی از شبکه سراسری سه سیما و شبکه استانی کرمان به صورت مستقیم پخش می‌شود.