رشت - ایرنا - مسئول قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گیلان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار در قالب پویش مشق احسان در این استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مسلم کریمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای اجرای پویش مشق احسان در رشت اظهار داشت: تعداد لوازم یادشده توسط گروه‌های جهادی آموزشی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تمامی نوشت افزاهای توزیع شده در راستای حمایت از تولید ملی، تولید کشور خودمان است که به دست دانش آموزان نیازمند این استان رسیده است.

کریمی به دیگر اقدامات قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در گیلان اشاره و بیان کرد: توانمندسازی معلمان از جمله اقدامات این قرارگاه در راستای تحقق عدالت آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه استعدادسنجی دانش آموزان در مناطق محروم از جمله اقدامات قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: تقویت مهارت‌های فردی دانش‌آموزان مناطق محروم از جمله اقداماتی است که در دستورکار این قرارگاه است.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان گیلان افزود: معلمان جوان، جهادی و دغدغه‌مند برای بهره‌برداری از خدمات قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) می‌توانند به محل این ستاد مراجعه کنند.

سال تحصیلی ۱۴۰۲ گیلان با حدود ۳۸۰ هزار دانش‌آموز در افزون بر سه هزار و ۸۰۰ مدرسه آغاز شده است.