غزه- ایرنا- خبرنگار ایرنا در غزه در گزارشی به تحولات عملیات دلاورانه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تحت عنوان «طوفان الاقصی» پرداخته و از گوشه‌ای از جنایت وحشیانه اشغالگران علیه ملت مظلوم فلسطین پرده برداشته است.

به گزارش یکشنبه شب خبرنگار ایرنا، گردان ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین یک اسکادران از پهپادهای انتحاری خود را به سمت اراضی اشغالی در مجاورت نوار غزه به پرواز درآوردند.

بر پایه این گزارش، این پهپادهای گردان‌های ناصر صلاح الدین با ورود به شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه «غلاف غزه» اهداف ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند و خساراتی را به این مواضع وارد کردند.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز با انتشار ویدیوئی از حضور و مشارکت خود در نبرد طوفان الاقصی خبر دادند.

گردان‌های القدس اعلام کردند که نیروهای نخبه آن با مشارکت در عملیات مذکور به چند شهرک صهیونیستی در منطقه غلاف غزه نفوذ کردند و به عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی پرداختند.

خبرنگار ایرنا همچنین ویدیوئی از صحنه‌های دلخراش تهیه کرده که میزان وحشیگری ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان فلسطینی را ثبت کرده است.

در این ویدئو صحنه‌هایی از مناطق مرزی نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است که ثابت می‌کند چگونه ارتش رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قوانین انسانی بین‌المللی برای عقده گشایی شکست خود در میدان نبرد با رزمندگان مقاومت، غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز گذشته (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.