اصفهان - ایرنا - بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تعطیلی چند وقت اخیر لیگ برتر به سود تیم ماست زیرا بازیکنانی که دیرتر به تیم پیوستند به آمادگی و هماهنگی بیشتری می رسند.

علی صادقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به‌ علت تشکیل دیرتر تیم در فصل جدید و مصدومیت‌ شماری از اعضا، تعطیلات لیگ‌برتر به کمک‌ تیم آمد تا با ارتقای آمادگی همه بازیکنان، از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی قدرتمندتر پیش برویم.

وی ادامه داد: باتوجه به وجود کادر فنی فوق‌العاده و همبستگی میان بازیکنان، برای کسب مقام در لیگ‌برتر خواهیم جنگید.

بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند اضافه کرد: قبل از تعطیلی لیگ‌برتر در هفته دوم بازی ها مقابل پلیمر خلیج‌فارس پیروز شدیم و ٢ امتیاز کسب کردیم.

صادقانی افزود: بعد از تعطیلات لیگ‌برتر براساس برنامه‌ریزی کادرفنی، برای حدود ۴۰ روز وارد مرحله جدیدی از بدن‌سازی و فشار سنگین در تمرینات خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه تمرینات برای کسب هماهنگی لازم میان کل تیم پرفشار و جدی دنبال می‌شود تصریح کرد: گیتی پسند هر روز ٢ جلسه تمرین دارد و تمرینات‌ سخت و جدی‌تر دنبال می‌شود بطوری که فشار زیادی به بچه‌ها وارد شده است.

این بازیکن هندبال خاطرنشان کرد: بازیکنان برای کسب نتیجه خوب مطمئن و متحد شده‌ اند تا در نهایت نتایج مطلوبی کسب کنند و در پایان فصل روی سکو باشند.

صادقانی با اشاره به ترتیب مسابقات لیگ گفت: بازی‌های دشوار ما پشت‌ سر هم قرار دارد و پس از آن دیدارهای به‌ مراتب آسان‌تری خواهیم داشت اما پس از آن باز هم بازی‌های سختی تیم آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال گیتی پسند با سه امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

این تیم در هفته سوم رقابت ها، ١۶ آبان با تیم فراز بام دهدشت مسابقه خواهد داشت.