کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت:پیروزی جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی جهان را مبهوت کرد.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی کاشان افزود: پیروزی معجزه آسای جبهه مقاومت در روزهای اخیر همه فعالان حوزه های نظامی ، اطلاعاتی و سیاست مداران جهان را در تعجب و بهت فروبرده است.

وی اظهار کرد:این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:مقام معظم رهبری نوید نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را طی ۲۵ سال آینده دادند، اما امروز ما شاهد هستم نابودی این رژیم غاصب کودک کش نزدیک تر شده است.

زارعی گفت: در یکسال گذشته شهدای عزیزی از نیروی انتظامی تقدیم نظام و انقلاب شد،نیروی انتظامی نماد اقتدار،صلابت و خدمتگزاری به مردم است.

وی افزود:روحیه ایثار،شجاعت،همدلی و همراهی با آحاد مردم از شاخصه های نیروی انتظامی است،پلیس ما با دیگر پلیس ها در جهان تفاوت دارد،برخورد پلیس در دنیا با افراد خشن است اما پلیس ایران تربیت یافته مکتب اسلام است و سخت کوشی همراه با مهربانی از ویژگی های پلیس کشور ماست.

وی اظهار کرد: وقتی آحاد جامعه پلیس ما را ببیند احساس امنیت و آرامش می کند اما در دیگر نقاط دنیا پلیس اینگونه مردمی نیست.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین در روزهای اخیر در پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی هزاران موشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست‌ها وارد شد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.