کرمان - ایرنا - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از آماده شدن مقدمات برگزاری همایش استانی نوجهان (نظم نوین جهانی) در هفتم آبان ماه ۱۴۰۲ در جوار مزار سید الشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مهران شیخی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: جلسات و همایش های مدرسه ای و شهرستانی نوجهان به همت بلند جوانان و نوجوانان تا هفته ابتدایی آبان ماه رقم خواهد خورد تا نهایت بهره برداری را از این همایش مهم برای نسل آینده ساز این سرزمین داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: محورهای این همایش شامل «افول آمریکا و جایگاه مهم نداشتن در دنیا»، «انتقال قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا»، «گسترش فکر مقاومت و جبهه مقاومت در مقابل زورگویی» و «جایگاه ایران در نظم جدید جهانی» است.

شیخی(سمت راست)

وی با بیان اینکه این همایش در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نوجوانان نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند، برگزار می شود، گفت: نوجوانان می‌توانند حضور مهم و برجسته‌ای در تغییرات بین المللی داشته باشند و این همایش تلاش می‌کند تا نقطه اتصال میان نسل‌ها را رقم بزند.

به گفته وی هماهنگی با آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سطح استان به منظور حضور مناسب دانش آموزان در این همایش و بهره گیری هرچه بهتر از آن انجام شده است.