تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد از صحبت با اسطوره این باشگاه برای بهبود شرایطش صحبت کرد.

به گزارش ایرنا، هری مگوایر امسال فصل کاملا متفاوتی را نسبت به فصول اخیر پشت سر می گذارد. ابتدا بازوبند کاپیتانی از این بازیکن گرفته شد و سپس او به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. حتی هری به درهای خروج الدترافورد هم نزدیک شد اما باشگاهی راضی نشد مبلغ رضایتنامه او را پرداخت کند تا این بازیکن در منچستر بماند.

مگوایر چند روز پیش صحبت‌هایی با دیوید بکام انجام داد. در واقع اسطوزه منجچستریونایتد و فوتبال انگلیس در تماس با مگوایر تلاش کرده تا بتواند روحیه او را بازگرداند.

حالا مگوایر از صحبت‌های خود با بکام پرده برداشت.

مدافع منچستریونایتد در ابتدای صحبت‌های گفت: از او به خاطر این تماس قدردانی می کنم و افتخار بزرگی برای من بود. من می دانم که باید از این وضعیت سخت عبور کنم.

وی افزود: سه هفته پیش و پس از بازی تیم ملی مقابل اسکاتلند با دیوید حرف زدم.او با من تماس گرفت که این تماس برای من بسیار ارزش داشت. این نشان از شخصیت والا او دارد که باید از آن تشکر کنم.

مگوایر گفت: دیوید لحظات شیرینی را که در دوران حرفه‌ای خود داشتم را به من یادآوری کرد. فکر می‌کنم وقتی لحظات سختی پشت سر می‌گذارید باید از تجربیات گذشته درس بگیرید تا به خوبی از آن عبور کنید. دوران حرفه‌ای هر بازیکنی بسیار بالا و پایین دارد، به خصوص زمانی که به آن چیزی که من رسیده‌ام می‌رسید.

این بازیکن گفت: سه سال و نیم کاپیتان بزرگترین باشگاه جهان بودم. او در چنین موقعیتی بوده و شرایط را درک می‌کند.