مهدی فتحی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای به مزایده گذاشته شده، میتوانند به ادارهکل اموال تملیکی استان مراجعه و نامه بازدید دریافت کرده و از کالا یا کالاهای مدنظر خود بازدید داشته باشند.
وی ادامه داد: شرکتکنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک(توکن) داشته یا برای ثبتنام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir است.
مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان خاطرنشان کرد: دادن پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام میشود، لذا همه شرکتکنندگان در مزایده میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.
فتحی با اشاره به اینکه این مزایده از ۱۸ مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارد، ابراز کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، در همه روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکانپذیر است.