تهران- ایرنا- سرمربی آرژانتینی الدحیل قطر پس از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان از هدایت این تیم برکنار شد.

به گزارش ایرنا، نتایج ضعیف باشگاه الدحیل همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سرانجام کاسه صبر مدیران این تیم را لبریز کرد تا تصمیم به تغییرات روی نیمکت این تیم بگیرند.

بنا بر اعلام رسمی باشگاه الدحیل هرنان کرسپو با توافق دوطرفه از سمت خود به عنوان سرمربی الدحیل کنار رفت.

کرسپو فصل گذشته الدحیل را به سه قهرمانی داخلی در لیگ، جام حذفی و جام ارودو رساند اما این تیم در شروع فصل جاری عملکرد ضعیفی را ثبت کرد.

الدحیل در پایان هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در رده چهارم قرار دارد و سه امتیاز از السد صدرنشین کمتر دارد. آنها همچنین شروع ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند و در دو دیدار اولشان یک تساوی برابر استقلال تاجیکستان و یک شکست برابر پرسپولیس کسب کرده‌اند.

مدیران باشگاه ورزشی الدحیل پس از بدتر شدن نتایج اخیر تیم و کاهش شانس این تیم برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر پرسپولیس، با کرسپو برای جدایی و فسخ قرارداد به توافق رسیدند. کرسپو ماه مه سال گذشته به الدحیل پیوست و جایگزین لوئیس کاسترو برزیلی شد که هدایت بوتافوگو را بر عهده گرفت.

کرسپو پس از آویختن کفش‌هایش، مربی تیم جوانان باشگاه سابق در ایتالیا یعنی پارما بود و سپس هدایت تیم سری B ایتالیا مودنا را بر عهده گرفت.

او سال ۲۰۱۸ به آرژانتین رفت و هدایت بانفیلد و دفنسا جاستیکا را بر عهده گرفت و سپس در تیم سائوپولوی برزیل به کارش ادامه داد و پس از آن راهی قطر و الدحیل شد.