تهران- ایرنا- برنامه فوق‌ستاره آرژانتینی که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره حضور قرضی او در لیگ عربستان یا تیم فوتبال بارسلونا در تعطیلی چهارماهه بازی‌های اینترمیامی به گوش می‌‎رسد، مشخص شد.

به گزارش ایرنا، پس از قطعی شدن غیبت اینترمیامی در پلی‌آف لیگ برتر فوتبال آمریکا MLS و تعطیلی ۴ ماهه بازی‌های این تیم تا شروع فصل جدید لیگ آمریکا، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال کوچ قرضی لیونل مسی به بارسلونا یا باشگاهی در عربستان سعودی قوت گرفته است.

با این حال به گفته گیلم بالاگو، روزنامه‌نگار اسپانیایی، ستاره آرژانتینی ترجیح داد از این دوره برای استراحت استفاده کند و انتقال قرضی او به بارسا یا تیمی در عربستان منتفی است.

با پایان یافتن فصل عادی MLS در پایان اکتبر، مسی همراه با آرژانتین در مهر و آبان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2026 شرکت می‌کند.

مسی این هفته به اردوی آرژانتین محلق شد تا آماده سازی برای دو دور بعدی مسابقات مقدماتی را آغاز کند. قهرمان جهان پنجشنبه این هفته به مصاف پاراگوئه می‌رود و سه‌شنبه هفته آینده راهی پرو خواهد شد.

همچنین آرژانتین ماه آینده در روزهای هفدهم و بیست و دوم آبان‌ با اروگوئه و برزیل بازی خواهد کرد. دوئل با سلسائو در ماراکانا خواهد بود.

پس از پایان این مسابقات، برنامه فوق‌ستاره آرژانتینی مانند سایر بازیکنان اینترمیامی از یک ماه و نیم مرخصی تشکیل شده است و پس از آن برای پیش فصل به میامی بازگردد. فصل بعدی MLS قرار است از بهمن‌ماه آغاز شود.